MOONLIGHT

Prywatne forum plemienia

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Forum aktualnie jest w fazie zaplecza technicznego. Oficjalna wersja forum może dużo zmienić. Proszę o cierpliwość

#1 2020-07-02 20:40:26

Moon
Administrator
Dołączył: 2020-07-02
Liczba postów: 14
WindowsChrome 83.0.4103.116

Regulamin

Regulamin Forum Moonlight

Ad1. Postanowienia Ogólne

1.1. Każdorazowo posługując się terminem Forum, odnosi się on do serwisu internetowego
1.2. Forum poświęcone jest tematyce związanej z grą strategiczną a zwłaszcza Tribal Wars.

Ad2. Rejestracja

2.1. Rejestrując się w naszym Forum zgadzasz się na poniższe warunki regulaminu.
2.2. Podczas rejestracji, jako nazwy użytkownika (login) nie używaj nazw obraźliwych, wulgarnych, nazw zarezerwowanych dla wartości religijnych jak i nazw typu admin, moderator itp, a także adresów stron www, oraz nazw serwisów. itp. Tego typu konta będą usuwane.
2.3. Ponowna rejestracja jest możliwa tylko, gdy konto zostało usunięte, lub wystąpiły problemy z poprzednim kontem, które zostały zgłoszone administracji. W innym przypadku drugie konto będzie usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie.
2.4. Dokonując rejestracji na Forum, wyrażasz zgodę na otrzymywanie mailingu, na podany adres poczty elektronicznej, podany podczas zakładania konta, od Moonlight oraz partnerów współpracujących z serwisem.
2.5. Rejestrując się na Forum otrzymujesz możliwość elektronicznego, publicznego wypowiadania się (tzw. postowania) na Forum oraz wyrażasz zgodę na ewentualne wykorzystanie treści swoich wypowiedzi przez Moonlight wyłącznie na łamach serwisu.
2.6. Rejestrując się jesteś świadomy tego i nie masz możliwości usunięcia konta.

Ad3. Ogólne zachowanie.

3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy wielkimi literami).
3.2. Nie używamy wulgaryzmów i wyrażeń obraźliwych w wypowiedziach, sygnaturach, awatarach. Zasada ta dotyczy również umieszczania linków (również ich skrótów, czy kodów qr) do stron z niecenzuralnymi czy obraźliwymi treściami.
3.3. Nie powodujemy kłótni
3.4. Nie obrażaj innych użytkowników.
3.5. Zabrania się stosowania awatarów zawierających wyrazy Administrator, Moderator, oraz innych, mogących wprowadzać użytkowników forum w błąd.
3.6. Obrazek zamieszony w podpisie jak i tekst nie powinny nakłaniać do korzystania z środków odurzających prawnie zabronionych, oraz propagowania nienawiści
3.7. Na forum panuje absolutny zakaz zamieszczania treści pornograficznych oraz promowania warezu. Odnosi się to do zamieszczania odnośników do pirackich aplikacji, gier, filmów, aplikacji ułatwiających nielegalny dostęp oraz informacji o innych metodach uzyskania takich treści. Złamanie tego punktu grozi ostrzeżeniem. Powyższy punkt dotyczy także próśb o zamieszczenie/podanie źródła nielegalnych materiałów.
3.8. Sprawy prywatne załatwiać proszę poprzez PW, e-mail lub Facebooka, nie na forum.
3.9. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum. Nie kasuj edycji moderatorów w Twoim poście. Szanuj osoby, które pilnują porządku.
3.10. Użytkownicy nie mają prawa do edycji swoich postów (w celu usunięcia ich treści) co w konsekwencji niesie ze sobą zburzenie kontekstu wypowiedzi innych Użytkowników. Można edytować jedynie własne posty w celu dodania nowych informacji i/lub poprawienia obecnych wartości merytorycznych.

Ad4. Pisanie nowych postów na forum.

4.1. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki, a także sprawdź czy odpowiedz na Twoje pytanie nie znajduje się na Forum.
4.2. Posty umieszczaj w odpowiednich działach. Wystawianie tego samego posta w różnych działach lub kilka razy ale z innym tematem grozi ostrzeżeniem.
4.3. Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi! Tematy z nazwami typu ATAKUJĄ, POMOCY, CO ROBIĆ; są nieprawidłowe i będą zamykane. W jednym temacie powinieneś poruszać tylko jeden problem.

W przypadku takich tematów autor otrzyma od moderatora polecenie poprawy tytułu. Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie. W wyniku braku reakcji autora na polecenie moderatora, temat będzie bezwarunkowo zamykany i przenoszony do kosza.

4.4. Przed napisaniem nowego tematu lub posta, każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu oraz zawartych w nim ogłoszeń.
4.5. Posty nie mogą obrażać w żaden sposób innych osób zarejestrowanych na forum i osób postronnych.
4.6. Nie pisz tego samego tematu w różnych działach, oaz wielu pytań w jednym temacie.
4.7. Posty niezgodne z prawem będą zamykane.

Ad5. Odpowiadanie na posty

5.1. Nie wyśmiewaj się z błędów innych użytkowników.
5.2. Poprawiaj błędy innych użytkowników i nakierowuj na poprawne odpowiedzi.
5.3. Nie spamuj, nie nabijaj postów, używaj edycji postu. Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Nie komentuj, jeśli nie masz niczego ciekawego do napisania.
5.4. Pisząc posta wnoszącego coś do tematu masz prawo zareklamować własną stronę, podając link do niej zwykłą czcionką
5.6. Czytaj podpisy użytkowników. Jeżeli użytkownik napisał, aby nie kontaktować się z nim poprzez GG, e-mail, PW, Skype'a... zastosuj się do tego.
5.7. Nie cytuj poprzedniej wypowiedzi jeżeli do niej się odnosisz.

Ad6. Użytkownicy

6.1. Mają prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie łamią przy tym postanowień regulaminu.
6.2. Maja prawo do wystosowania skargi na innych użytkowników forum. Skargi należy kierować do moderatorów lub administratorów za pomocą prywatnych wiadomości.
6.3. Użytkownik może raportować treści niezgodne z regulaminem i/lub prawem korzystając z prywatnych wiadomości. Raport zostanie rozpatrzony przez właściwego moderatora w ciągu 48 godzin od wysłania.

Ad7. Kary

7.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie, czyli WARNa, lub nawet zostać pozbawionym dostępu do forum, czyli dostać BANa.
7.2. Moderatorzy mają prawo usunąć temat, post lub wystawić ostrzeżenie nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie. Robią to według własnego uznania, a użytkownik bezpośrednio zamieszany w daną sprawę ma prawo odwołać się od decyzji do Administratora.

Ad8. Ekipa Forum

8.1. Moderatorzy są wybierani przez administratora. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku w działach na forum. Do swojej dyspozycji mają narzędzia moderatorskie , umożliwiające edycję, usuwanie i przenoszenie postów, jak również posiadają możliwość karania użytkowników
8.2. Od każdej decyzji moderatorskiej można się odwołać, pisząc zażalenie w specjalnie założonym temacie na forum, bądź bezpośrednio do administratora, zajmującego się sprawami użytkowników.
8.3. Administratorzy oraz Moderatorzy nie są zobowiązani ściśle przestrzegać niniejszego regulaminu, oraz mogą pozwolić użytkownikom na lekkie nagięcie regulaminu w szczególnych przypadkach.
8.4. Nad całością forum czuwa administrator. Do głównych zadań należy dbałość o poprawne działanie forum, arbitraż w sprawach zgłoszonych przez użytkowników, tworzenie nowych działów, nadzór nad Ekipą moderatorów, reklama i wizerunek portalu dla użytkowników.

Ad9. Załączniki

9.1. Zabrania się również podawania bezpośrednich linków do nielegalnych wersji programów i treści intelektualnych chronionych prawem autorskim, umieszczonych na różnego rodzaju serwerach plików typu: chomikuj, czy rapidshare.
9.2. Zabrania się umieszczania w postach/tematach materiałów zawierających treści sprzeczne z polskim i europejskim prawem.

Ad10. Pisanie na CzatBox

10.1. Na CzatBoxie zabrania się:

  • krzyczenia (pisania tylko wielkimi literami).

  • używania wulgaryzmów i obrażania innych forumowiczów.

  • wysyłania wiadomości nie wnoszących nic do rozmowy tj. bezsensownych treści.

  • reklamowania stron konkurencyjnych dla naszego forum

  • nadużywania języków obcych. Językiem obowiązującym jest język polski.

  • notorycznego spamowania (wiadomości jedna pod drugą).

  • umieszczania materiałów, linków do stron sprzecznych z prawem polskim (m.in. nawiązujących do przemocy, nienawiści rasowej, etnicznej, pornografia, warez)

10.2. Na CzatBoxie zezwala się:

  • przekazywania linków do stron np. ze zdjęciami, grafiką, postami, i innego typu rzeczami wnoszącymi coś do rozmowy, oczywiście jeśli nie łamie to któregoś punkt regulaminu.

  • wymaga się, aby wiadomości wysyłane na czatboxie były merytoryczne oraz logiczne.

  • Czatbox może służyć jako platforma do komunikacji dla deweloperów.

10.3. CzatBox nie służy do zgłaszania:

  • błędów, sugestii odnośnie forum. Do tego służą odpowiednie działy na forum

  • problemów technicznych związanych z obsługą telefonu, tabletu etc. Problemy takie można zgłaszać jedynie na forum.

  • zażaleń na moderatorów, oraz innych członków Teamu Moonlight.

10.4. Złamanie któregoś pkt. będzie skutkowało ostrzeżeniem.

Użytkownik, który po ostrzeżeniu nie zacznie przestrzegać regulaminu zostanie uhonorowany banem na czatboxie, a docelowo na całym forum w przedziale od 1-72h. W skrajnych przypadkach naruszenia regulaminu, użytkownik taki, może uzyskać zakaz dostępu do czatboxa/Forum na czas nieokreślony.

10.5. Każdy moderator/administrator, ma obowiązek przestrzegania poprawności zachowania na czatboxie.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
gamefierro - metalgearworld - polcop - panstwo - iza